ACT

Zakres współpracy:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz teczek akt osobowych pracowników
  • pełna obsługa rachunków bankowych oraz płatności
  • bieżąca analiza kosztów pod kątem optymalizacji podatkowych
  • udzielanie informacji zastosowania przepisów podatkowych w zakresie prowadzonej działalności
  • prowadzenie teczek akt osobowych
  •  Projekt „Akademia Umiejętności Menedżerskich w oparciu o metodologię NLP” [Projekt], dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013 współfinansowany z EFS, priorytet VIII, działanie 8.1;
  • Projekt „Angielski jest prosty – Program podniesienia konkurencyjności kobiet i mężczyzn na rynku pracy przez podwyższenie kwalifikacji i nabycie nowych umiejętności praktycznego posługiwania się j. angielskim”, dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013 współfinansowanego z EFS, priorytet VIII, działanie 8.1

Zakres współpracy w ramach projektów współfinansowanych z UE:

  • rozliczanie finansowe budżetu projektu
    • bieżące informacje o stanie wykorzystania pozycji budżetowych
    • zatwierdzanie opisu i dekretacji dokumentów pod kątem zgodności z wytycznymi Instytucji Wdrażającej (IW),
    • potwierdzanie prawidłowości wydatkowanych środków zgodnie z budżetem projektu oraz wytycznymi Instytucji Wdrażającej poprzez zatwierdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,
    • obsługa wydzielonego na potrzeby projektu rachunku bankowego,
    • gromadzenie dowodów księgowych związanych z realizacją projektu,
  • zmiany w budżecie w trakcie realizacji projektu
    • analiza i dostosowanie budżetu do bieżących potrzeb realizacji,
    • przygotowanie dokumentacji do Instytucji Wdrażającej (IW),
    • pomoc w uzasadnieniu zmian w budżecie,
    • monitorowanie stanu realizacji zgłoszonych zmian w IW
  • obsługa merytoryczna
    • monitorowanie obiegu dokumentacji
    • doradztwo w zakresie zarządzania
    • przygotowanie dokumentacji projektu do kontroli przeprowadzanych przez Instytucję Wdrażającą w miejscu realizacji projektu
  • sporządzanie sprawozdań okresowych do Instytucji Wdrażającej
    • kontakty z Instytucją Wdrażającą,
  • sporządzanie wniosków o płatność
    • przy współpracy ze Zlecającym przygotowanie Wniosków o płatność w części merytorycznej
    • sporządzenie wniosku o płatność w części finansowej
  • sporządzenie końcowego wniosku o płatność
  • sporządzanie raportów wynikających z bieżącego monitoringu projektu
  • zbieranie i przechowywanie dokumentacji projektu zgodnie wymogami prawnymi przez okres trwania umowy