Projekty realizowane w ramach współpracy:
- „Odkryj w sobie sprzedawcę”, projekt dofinansowany w ramach POKL 2007 – 2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet 2, działanie 2.1.2
- „Akademia Zarządzania Sprzedażą”,projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet 8, działanie 1.1
Zakres współpracy:
- rozliczanie finansowe budżetu Projektu:
- monitorowanie poniesionych wydatków w Projekcie i informowanie Zlecającego na żądanie o stanie i prognozie wykorzystania pozycji budżetowych, po otrzymaniu bieżących informacji od Zlecającego,
- obsługa wydzielonego na potrzeby projektu rachunku bankowego, w tym dokonywanie rozliczeń wydatków, a w szczególności przygotowywanie poleceń zapłaty w systemie bankowym,
- obsługa płatności i rozliczeń z kontrahentami,
- opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Wdrażającej (IW),
- potwierdzanie prawidłowości wydatkowanych środków zgodnie z budżetem projektu oraz wytycznymi Instytucji Wdrażającej,
- gromadzenie dowodów księgowych związanych z realizacją projektu,
- zmiany w budżecie w trakcie realizacji Projektu:
- analiza i dostosowanie budżetu do bieżących potrzeb realizacji,
- przygotowanie dokumentacji do Instytucji Wdrażającej (IW),
- przygotowanie projektów pism do IW z uzasadnieniem zmian w budżecie,
- monitorowanie stanu realizacji zgłoszonych zmian w IW,
- obsługa merytoryczna:
- przygotowanie druków dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi wytycznymi IW,
- monitorowanie obiegu dokumentacji,
- doradztwo w zakresie zarządzania,
- doradztwo w sprawach związanych z realizacją Projektu,
- pomoc w rozwiązywaniu zaistniałych problemów,
- przygotowanie dokumentacji Projektu do kontroli przeprowadzanych przez Instytucje Upoważnione oraz udzielanie wyjaśnień w toku kontroli w miejscu przechowywania dokumentów,
- obsługa kadrowa, w uzgodnieniu z biurem rachunkowym prowadzącym obsługę kadrowo-płacową Zlecającego:
- przygotowanie druków umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych zgodnie z wytycznymi IW,
- przygotowanie wymaganych przez IW oświadczeń pracowniczych,
- sporządzanie sprawozdań okresowych do Instytucji Wdrażającej:
- kontakty z Instytucją Wdrażającą a w szczególności prowadzenie korespondencji dotyczącej finansów projektów,
- sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej,
- sporządzenie końcowego wniosku o płatność,
- przygotowywanie umów szkoleniowych oraz aneksów do umów szkoleniowych zawieranych przez Zlecającego z uczestnikami szkoleń w ramach projektu,
- obsługa księgowa projektu:
- dekretacja księgowa dokumentów zgodnie z planem kont,
- kontrola rachunkowa dokumentacji projektowej,
- współpraca z zespołem zarządzającym w kwestiach finansowych związanych z rozliczaniem transz.