Sandler Training

Projekty realizowane w ramach współpracy:

  1. „Odkryj w sobie sprzedawcę”, projekt dofinansowany w ramach POKL 2007 – 2013, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet 2, działanie 2.1.2
  2. „Akademia Zarządzania Sprzedażą”,projekt dofinansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 – 2013 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, priorytet 8, działanie 1.1

Zakres współpracy:

  • rozliczanie finansowe budżetu Projektu:
    • monitorowanie poniesionych wydatków w Projekcie i informowanie Zlecającego na żądanie o stanie i prognozie wykorzystania pozycji budżetowych, po otrzymaniu bieżących informacji od Zlecającego,
    • obsługa wydzielonego na potrzeby projektu rachunku bankowego, w tym dokonywanie rozliczeń wydatków, a w szczególności przygotowywanie poleceń zapłaty w systemie bankowym,
    • obsługa płatności i rozliczeń z kontrahentami,
    • opisywanie dokumentów zgodnie z wytycznymi Instytucji Wdrażającej (IW),
    • potwierdzanie prawidłowości wydatkowanych środków zgodnie z budżetem projektu oraz wytycznymi Instytucji Wdrażającej,
    • gromadzenie dowodów księgowych związanych z realizacją projektu,
  • zmiany w budżecie w trakcie realizacji Projektu:
    • analiza i dostosowanie budżetu do bieżących potrzeb realizacji,
    • przygotowanie dokumentacji do Instytucji Wdrażającej (IW),
    • przygotowanie projektów pism do IW z uzasadnieniem zmian w budżecie,
    • monitorowanie stanu realizacji zgłoszonych zmian w IW,
  • obsługa merytoryczna:
    • przygotowanie druków dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi wytycznymi IW,
    • monitorowanie obiegu dokumentacji,
    • doradztwo w zakresie zarządzania,
    • doradztwo w sprawach związanych z realizacją Projektu,
    • pomoc w rozwiązywaniu zaistniałych problemów,
    • przygotowanie dokumentacji Projektu do kontroli przeprowadzanych przez Instytucje Upoważnione oraz udzielanie wyjaśnień w toku kontroli w miejscu przechowywania dokumentów,
  • obsługa kadrowa, w uzgodnieniu z biurem rachunkowym prowadzącym obsługę kadrowo-płacową Zlecającego:
    • przygotowanie druków umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych zgodnie z wytycznymi IW,
    • przygotowanie wymaganych przez IW oświadczeń pracowniczych,
  • sporządzanie sprawozdań okresowych do Instytucji Wdrażającej:
    • kontakty z Instytucją Wdrażającą a w szczególności prowadzenie korespondencji dotyczącej finansów projektów,
  • sporządzanie wniosków o płatność w części finansowej,
  • sporządzenie końcowego wniosku o płatność,
  • przygotowywanie umów szkoleniowych oraz aneksów do umów szkoleniowych zawieranych przez Zlecającego z uczestnikami szkoleń w ramach projektu,
  • obsługa księgowa projektu:
    • dekretacja księgowa dokumentów zgodnie z planem kont,
    • kontrola rachunkowa dokumentacji projektowej,
    • współpraca z zespołem zarządzającym w kwestiach finansowych związanych z rozliczaniem transz.